domingo, 26 de abril de 2009

Miss Dulce



Hola de nuevo a todos, aquí os dejo una chica muy dulce, a la que le encantan, como a mi, todos los tipos de dulces: tartas, pastelitos, helados, chuches... pero mi dulce estrella es el chocolate, no podría vivir sin él. Endulzaros la vida!!, espero que os guste.
Oleo sobre lienzo con bastidor de 41x33cm.
Bssssss!!
******
Hello again everyone, here I leave with you a very sweet girl, who loves, like me, all types of sweets: pies, cakes, ice cream ... but my star is sweet chocolate, could not live without it. Sweeten the life!, hope you enjoy it!
Oil on canvas with frame 41x33cm.
Greetings!!
Myrarte ♥ ♥ ♥

13 comentarios:

Val's Dragonfly Whimsy dijo...

She is lovely, I love the pay you paint!

Gail Burton dijo...

Oooh, she's beautiful and very sassy! A girl after my own heart who also loves chocolate, lol!

Gail x

Val's Dragonfly Whimsy dijo...

Sorry, I really nead to spell check my words before posting - I wanted to say that I love the WAY you paint - gorgeous painting!

Art by Darla Kay dijo...

She is beautiful! LOVE chocolate myself so this girl speaks to me! ♥

Unknown dijo...

Me encanta tu arte, Its so Beautiful!

Anónimo dijo...

This is totally beautiful!

Unknown dijo...

Muchas gracias a todos por vuestros comentarios!!
Thank you very much everyone for your comments!!
Myrarte♥♥♥

Anónimo dijo...

Thank you so much for your caring comment, Thank you for being here for me. Really as been a roller coaster of a whirl wind ride. Hope t as ended now.
All my love!

Julie-ann

José Carrilho (Go Detail) dijo...

Hola,

Esta muy hermosa.
Haces una pinturas muy buenas.
Ya pensaste (si ainda no lo haces) ilustrar libros para niños ?

Saludos,

José

P.S. espero que mi castellano sea compreensible :-)

Art by Darla Kay dijo...

I have a little gift for you on my blog :)
Darla

Unknown dijo...

Ma queste bemboline sono delizione!!!
Aggiungo subito il tuo negozio etsy ai miei preferiti ♥

Ale*

Max dijo...

Me encanta esta mujer, te mira con un coqueto desplante. Te habla con todo el gesto de la postura de su cuerpo.
Es muy chic, me trasmite mucha personalidad.

yolyol dijo...

Simplemente impresionante!.............una maravilla.
Me ha encantado encontraros!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin